søndag den 6. marts 2011

Ny praktik

Ja så er min første uge på Carinlee ved at være omme. Efter min første dag, mandag, dér, var jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg havde valgt det helt rigtige.
Det er et hjem for unge mellem 18 - 26 år, med hjerneskade eller autisme.
Jeg følte mig med det samme som en del af huset og er allerede godt i gang med at lære beboerne at kende. Jeg er stadig i skole om formiddagen, hvor jeg er Class helper i en 5. klasse. Så hver dag kl 12.30 hopper jeg på cyklen og cykler de 7 km til Carinlee. Det er skønt! Og her er foråret godt i gang, vi har haft sol i over en uge nu, det er dejligt. Jeg har ikke fået taget nogle billeder af selve stedet endnu, men her er nogle billeder fra min cykel rute og en tur vi var på onsdag.




Ja ja, den er god nok, det er skam et skelet fra et eller andet dyr, nok en delfin. En af beboerne fandt det og var meget stolt af det :) 




Og her går min cykel tur så hverdag, det er ikke noget jeg sådan rigtig er træt af. Og slet ikke med den udsigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar